Запитвания
bg

Гранд логистикс ЕООД

0700 20 255на цената на един градски разговор

Времето е пари

 

Времето е пари

Вие сте собственик на малък бизнес… Колко време отделяте за управление на превоза на вашите товари?

Като собственик или мениджър на малък бизнес знаете колко време отнема управлението на товарни пратки, ведно с всички останали неща, необходими за успешното ръководство на вашия бизнес. Желанията на клиентите ви за бърза доставка се увеличават и увеличават…, което оказва допълнителен натиск върху вас. Подобно на много собственици на малък бизнес, бихте могли да отделите повече от десет часа за управление на товарни превози на седмица. Това е много загубено време в днешната динамична бизнес среда, особено сега, когато очакванията на клиентите и потребителите се променят и изискват все по-бърза и по-бърза доставка. Представете си колко по-ефективни бихте могли да бъдете и колко повече можете да направите за бизнеса си, като обедините добри практики и опит, във вашата верига на доставки. Ето два съвета, които могат да ви помогнат да спестите време за управление на товарите си.

Не го правете сами! Подобно на повечето собственици на малък бизнес, вие вероятно правите милион неща наведнъж, включително – да посетите няколко уебсайта, за да сравните отделните тарифите на превозвачи и то всеки път, когато имате товар за превоз . Това е голяма загуба на време. Защо? Защото цените на превозвачите често се променят, сравняването на отделни превозвачи може да бъде много досадно и със сигурност, отнемащо много време. Да не говорим, че е почти невъзможна задача винаги да намирате най-добрата цена за всяка пратка, която реализира вашият бизнес. Ако не изпращате всеки път до едни и същи места вероятно сте установили, че превозвачът, който сте наели предната седмица, не може да ви помогне през тази, тъй като няма транспорт до новата ви релация. Не го правете сами! Инвестирайте времето си и проучете спедиторските компании. Добрите спедиторски фирми, разполагат с мрежи от превозвачи, а така няма да се налага да търсите всеки път нов превозвач. Те вече са в системата им и знаят – кой, кога и къде ще е.

Превозвач – окей, а всичко останало?! Успешно реализираната доставка зависи от много различни фактори (и често сложни). Правилното определяне на вашите възможности за доставка е от решаващо значение за рентабилността и. Работата ви с доказан доставчик на спедиторски услуги, ви дава достъп до специализирани експерти с познания и опит в превоза на товари по суша, въздух и вода, които могат оптимизират транспорта на товара ви, така че да отговори изцяло на вашите бизнес нужди, спестявайки ви време и пари.

Направете си стандарт в опаковането на товарите си. Освен ако бизнесът ви не доставя много различни видове продукти с неправилни форми, вероятно можете да стандартизирате опаковането на товарите си. Ето как: Палетите са най-добрият приятел на спедиторите, улесняват транспортирането на вашите товари и намаляват риска от повреда. Ако пратките ви са палетизирани, опитайте се да използвате палети с един и същ размер колкото е възможно повече пъти. Товарът, който не е палетизиран, в повечето случаи се изпраща в каси/сандъци. Колко и с какви размери са ви необходими? Може да сте приятно изненадани да научите, че вашите пратки могат да се поберат в каси с един или два размера. Създайте си стандарт в опаковането на товарите си, така че подготовката на вашите пратки да не ви губи излишно време,  а организирането и реализирането на транспорта да бъде непосилна задача.  Също така, знаейки точния обем на товара ви, спедиторът със сигурност ще може да ви предложи най-удачния вариант за транспорт.

Прекарвайте времето си в това, което правите най-добре. Транспортът оставете на нас! 

Гранд Логистикс